استاندار خراسان جنوبی گفت: با شروع عملیات اجرایی واحد تولیدی فلورین اسید نهبندان از امروز فاز یک این واحد تولیدی شهریور ماه سال ۱۴۰۲ افتتاح می شود.

 بهره برداری از فاز اول واحد تولیدی فلورین اسید نهبندان در شهریور ۱۴۰۲

به گزارش قدس انلاین، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز درحاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی واحد فلورین اسید نهبندان و در جمع خبرنگاران، اعلام کرد: فاز یک واحد تولیدی فلورین اسید نهبندان  شهریور ماه سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه کار بر اساس برنامه زمان بندی و بدون هیچ مشکلی پیش برود، شهریورماه سال آینده، شاهد افتتاح فاز یک این پروژه خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با افتتاح فاز یک، عملیات اجرایی فاز ۲ این واحد تولیدی آغاز خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی، خام فروشی را از دغدغه های اصلی استان برشمرد و گفت: تکمیل زنجیره تولید و ایجاد ارزش افزوده از محصولات به ویژه مواد معدنی از مطالبات جدی استان است.

قناعت با اشاره به اینکه در گذشته در این زمینه اقداماتی صورت گرفته اما کم و اندک است، ادامه داد: با استقرار دولت سیزدهم در کنار فعال کردن معادن راکد و نیمه فعال، بحث ایجاد زیرساخت های فرآوری معادن به صورت ویژه هدف گذاری شد.

وی با تأکید بر اینکه برای تحقق این هدف، جذب سرمایه گذاران توانمند در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: پارت گوال به عنوان مجری طری فلوین اسید از سرمایه گذاران توانمند و خوشنام با قابلیت های فراوان است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به نشست های متعددی که با این سرمایه گذار  انجام شده، گفت: از همه مدیران درخواست داریم کمک کنند تا مبادا در روند اجرای این پروژه خللی ایجاد شود.

قناعت تأکید کرد: مدران باید پای کار باشند و شرایط را آماده کنند تا فاز یک این پروژه در زمان تعیین شده به بهره برداری برسد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.